Skip to main content

Geplaatst: 22 Feb 2016 van Admin - Acorn Trapliften België & gearchiveerd onder Gezondheid

5 ANTI-CHOLESTEROL VOEDINGSMIDDELEN

 

 

Wat zijn de anti-cholesterol voedingsmiddelen ?

 

cholesterol is door het lichaam nodig, maar overtollig cholesterol heeft gevaar ons cardiovasculair systeem . Voordat alle behandelingen en medicijnen , preventie is mogelijk door middel van een gezonde voeding en deze vijf voedingsmiddelen :

 

De appel

 

Het is rijk aan vezels en antioxidanten flovonoides . Het stimuleert de lever cholesterolgehalte in het bloed en het voorkomen van ziekten zoals atherosclerose . Voorschrift: twee bio appels ( met de huid ) of een glas appelsap ( geen conserveringsmiddelen of toegevoegde suikers ) per dag .

 


De walnoot

 

De noot is rijk aan enkelvoudig onverzadigde vetzuren , waarvan bekend is dat het gevaar van beroertes of hartinfarcten verlagen door het regelen van bloedcholesterol . Voorschrift: een handvol noten natuurlijke ( snack of het opnemen van uw inkomsten ) elke dag.

 

 


Knoflook

 

Is DE  medicinale plant met duizend deugden , maar cotient alliin , iets vaatverwijdende stof . Het helpt de vermindering van cholesterol in het lichaam en de goede werking van het hart . Voorschrift: minimaal 3 teentjes knoflook ( rauw of gekookt ) elke dag.

 

 

Haver

 

 

Dit graan is rijk aan beta-glucan een oplosbare vezel die het risico op hartaandoeningen en cholesterolgehalte in het bloed kan bevatten. Voorschrift: eet deze graansoort elke keer dat je kunt binnen het kader van een voeding op laag cholesterolgehalte en verzadigde vetten.

 

 

soja

 

Is rijk aan eiwitten die lagere verhoogd vetgehalte in het bloed te bevorderen. Bevorder voedingsmiddelen met soja kan cholesterol gehalte van ten minste 20 gram verlagen

 

Voorschrift : naar verspreid over de dag.

« Terug naar Blog